Friday, January 31, 2014

Testimoni Set Sendi danTulang

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..


Alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah.. Hanya ini yang dapat saya ucapkan bila mendapat whatsapp dari seorang rakan FB memberitahu bahawa supplement Set sendi dan tulang yang diambil telah memberi kesan yang positif kepada dirinya dan juga ibunya.

Akak ni, saya panggil dia Kak J jela ye, mengalami lenguh-lenguh sendi di lengan sebelah kiri. Dia selalu mendapatkan rawatan di klinik dan biasanya doctor akan memberikan suntikan bagi menghilangkan rasa sengal-sengal dan lenguh-lenguh tersebut. Namun begitu, doctor tu pun ada juga pesan kat Kak J yang suntikan ni jika diambil selalu memang tak elok untuk tulang sebab ia mengandungi steroid yang akan menjadikan tulang kita nipis.

Tapi Kak J tak ada ikhtiar lain selain mengambil suntikan ni. Hinggalah satu hari dia PM saya di FB bertanyakan tentang supplement untuk lenguh-lenguh sendi. Then saya pun suggestkan AJHT, Ostematrix dan Omega Guard.

Bermulalah episode Kak J dengan set sendi Shaklee ni.

Selang seminggu kemudian saya dapat whatsapp message dari Kak J. Jom kita tengok apa Kak J komen tentang Set Sendi dan Tulang Shaklee.

whatsapp diterima selepas seminggu penggunaan set sendi dan tulang


another whatsapp message from Kak J selepas 3 minggu penggunaan set sendi dan tulang

Terbaikkan? Tapi apa-apa pun semuanya adalah dengan izin-Nya. Diharap Kak J & family akan lebih sihat dan ceria selepas ni.

So kalau korang ada masalah seperti Kak J, why not korang try set sendi dan tulang Shaklee ni. Jangan malu jangan segan hubungi saya segera. Insya-Allah saya akan consult anda sebaiknya.


FB: Suraya Abdul Rasat (boleh add me as ur fren)
FB page: Suerieza BabyKids
H/P: 019-7113601
SID: 1067703
COD area: Batu Pahat / Bandar Segamat


No comments:

Post a Comment