Sunday, March 23, 2014

Testimoni Set Slimming Bajet

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Selamat hari ahad…

Mood sedikit ceria sebab berjaya membantu seorang kakak untuk menurunkan berat badannya. Daripada 75kg kpd 60kg. Alhamdulillah… banyak jugak turun tu walaupun hanya ambil set bajet (Lecithin dan Alfalfa) je.

Jom kita tengok my conversation ngan akak ni tentang penurunan berat badannya.



Teruja tak nak compete ngan akak ni? Hihi..

Bagi yang belum berjaya dan masih lagi sedang berusaha untuk menurunkan berat badan dengan set slimming Shaklee ni, usah berputus asa. Lain orang, lain kesannya. Mungkin anda perlu lebih workout atau exercise untuk mendapat hasil yang lebih berkesan dan pantas. Niat untuk kurus hanya dengan makan supplement tanpa senaman adalah sangat tidak bagus okey. Perlu juga bersenam dan keluarkan peluh.

Bagi yang belum mencuba set slimming Shaklee ni, apa tunggu lagi. Jom cuba sekarang..!!


Dapatkan set slimming Shaklee hari ini pada harga yang sangat murah dan berbaloi daripada saya. Sebotol boleh tahan sehingga 2 bulan. Jimat dan tahan lama kan.

Atau nak beli pada harga ahli? Mudah saja. Pergi ke mana-mana branch Shaklee yang berdekatan dengan anda dan beli menggunakan nombor ID saya iaitu 1067703.

Atau lagi, nak beli pada harga ahli dan terus mendapat cash back reward pada bulan depannya? Jadilah ahli Shaklee. Hubungi saya untuk pendaftaran dan maklumat lanjut.


H/P: 019-7113601
SID number: 1067703

COD area: Bandar Segamat / Batu Pahat

No comments:

Post a Comment