Wednesday, March 12, 2014

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Pejam celik pejam celik rupanya dah lebih seminggu blog ni tak diupdate ye. Maklumlah, sibuk dengan majlis kenduri di Sarawak. Jadi memang tak sempat langsung nak menjengah blog ni.

Dalam pada sibuk membantu persiapan kenduri tu sempat juga saya meluaskan empayar perniagaan (cewah)… Ada seorang customer ni COD barangan Shaklee di Kuching. Alhamdulillah. Itulah untungnya bisnes secara online ni. Walau di mana kita berada, asalkan ada handphone dan internet, bisnes tetap berjalan seperti biasa.

Bagi anda yang berhasrat untuk membuat side income, Shaklee adalah bidang perniagaan yang terbaik.

P Syarikatnya telah bertapak selama lebih 50 tahun.
P Produk-produk yang dihasilkan adalah berkhasiat, berkesan, bersifat semulajadi dan selamat digunakan.
P Mendapat kelulusan KKM



Peluang ni sangat sesuai kepada suri2 rumah sepenuh masa. Hanya perlu keluarkan modal sebanyak RM75 sahaja sebagai yuran pendaftaran keahlian seumur hidup. Tak perlu simpan stok, tak perlu keluar modal untuk beli barang. Bila customer nak, boleh terus minta payment daripada customer dan buat order secara online. Ataupun buat secara dropship, ambil order dari customer, kemudian upline anda akan menguruskan segala penghantaran kepada customer. Mudah je kan?

So bagi yang berminat ingin tahu lebih lanjut, boleh hubungi saya segera. Kita jumpa lagi pada entry akan datang. TATA..

Telephone: 019-7113601
SID No: 1067703

COD area: Bandar Segamat / Batu Pahat

No comments:

Post a Comment