Saturday, March 22, 2014

Cara saya minum Performance Drink (PD)

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..

Nak tau tak? Selain ESP, saya sekarang dah mula terpikat dengan Performance Drink (PD). Rasanya seperti air 100 Plus perisa oren tu. Mula-mula ingatkan PD ni macam ESP atau mealshake yang agak milky. Tapi bila bancuh rasanya macam air oren je.

Memang syokla macam ni, takdela asyik minum air sirap je kan.


Cara saya mempelbagaikan minum PD:-
ö PD + ESP
ö PD + air sirap = rasanya macam air sirap oren gitu
ö PD + setengah sudu teh gula = rasanya macam air 100 Plus perisa oren
ö PD + ice cream ala float = memang terangkat la..





PD ni sedap diminum dengan air suam atau sejuk.

Bagi yang aktif bersukan atau mereka yang mempunyai kadar metabolism yang tinggi, sangat digalakkan untuk mengambil PD ni sebab ia adalah minuman isotonic yang dapat membantu meningkatkan energy dan kecergasan tubuh badan.

Kalau terasa badan macam nak demam pun boleh ambil PD supaya demam cepat kebah.

Saya pula, walaupun tak berapa aktif dalam sukan dan jarang demam, tapi saya akan pastikan sebotol besar PD tersedia dalam kereta atau beg galas setiap kali nak travel ke luar negeri / daerah.

Kecergasan itu penting.


H/P: 019-7113601
SID number: 1067703

COD area: Bandar Segamat / Batu Pahat

No comments:

Post a Comment