Friday, March 21, 2014

Bersahur dengan ESP

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera…


Semalam hari khamis, saya berpuasa ganti untuk hari ketiga. Alhamdulillah, puasa kali ni badan saya terasa cergas je.

Bangun pukul 5.20 pagi dan sahur hanya dengan minum ESP dicampur dengan air soya dan sebiji vitamin B-complex. Kurma tak ada. Yela, bukan bulan Ramadhan, so kurma pun tak ada stok la. Ni lah cara orang bujang bersahur. Sesimple yang mungkin. Tak perlu nak masak nasi masak lauk bagai.


Walaupun hanya bersahur dengan ESP dan B-complex, tapi Alhamdulillah saya bekerja dengan penuh kecergasan. Langsung tak ada rasa letih atau lapar. Sebelum saya berkenalan dengan ESP ni, saya hanya bersahur dengan segelas air suam je. Masa bekerja, pukul 10 pagi je perut dah berteaterikal muzika. Habis semua jenis lagu perut saya menyanyi. Kadang-kadang kuat sampai orang dengar. Malu beb..

Tapi sekarang setelah mengamalkan ESP, saya tak perlu risau lagi sebab perut saya dah tak menyanyi-nyanyi lagi.

Sebab ESP telah membantu saya menahan rasa lapar dan membekalkan tenaga yang berpanjangan. Walau hanya minum segelas ESP, kenyangnya terasa sehingga ke petang. Yang pasti, perut saya tak berbunyi lagi minta diisi, dan saya dapat melakukan tugasan kat office tanpa sebarang gangguan dan rasa letih.

No wonder la ESP ni hot item time bulan puasa hari tu. Memang rugi sebab lambat tau tentang kehebatan protein soya terbaik ni.

So, untuk bulan puasa akan datang bulan Julai nanti kena simpan stok ESP banyak-banyak la buat sahur.

Berminat nak cuba? Call/sms/whatsapp saya segera untuk sebarang pertanyaan dan tempahan. Harga runcit untuk ESP adalah RM150.00.

Jika nak beli pada harga ahli, boleh terus ke branch Shaklee dan buat pembelian menggunakan nombor ID saya iaitu 1067703.

Atau, jadilah ahli Shaklee. Banyak benefit jadi ahli Shaklee ni. Boleh tambah side income.

So, tunggu apa lagi… Jom ber‘Shaklee’.


H/P: 019-7113601
SID number: 1067703
COD area: Bandar Segamat / Batu Pahat


No comments:

Post a Comment