Thursday, February 13, 2014

Mengantuk lepas lunch..???

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..


Selalunya bagi mereka yang bekerja di pejabat, asal lepas waktu lunch je mesti mengantuk kan. Tak sah kalau tak mengantuk. Yela, baru lepas makan. Perut dah kenyang, mata pun layu je.


Saya pun tak terkecuali juga. Kadang-kadang masa solat Zuhur, tidur sekejap barang seminit dua (ok tipu, lebih dua minit.. Haha..)

Tapi itu dulu. Sekarang sejak saya mengamalkan B-ComplexShaklee, bukan kata ngantuk, penat pun takde. Tipulah kalau saya kata tak penat langsung. Penat tu penat juga. Yela, sebab nak kena berkejar ke bank sana sini. Tapi, walaupun penat, badan saya tetap cergas dan rasa bertenaga je setiap hari.

Gambar hiasan saje

Lepas lunch dah tak ada rasa mengantuk. Memang tak ada. Even mak saya yang hanya suri rumah tangga pun amalkan makan B-Complex Shaklee ni. Mak saya pun cakap dia dah tak rasa mengantuk setiap tengahari atau petang. Selalunya lepas siap masak lauk tengahari, mak akan tidur sekejap sebab ngantuk dan penat menghias taman-taman bunganya di sekeliling rumah setiap awal pagi. Tapi lepas mencuba B-Complex, mak cuba juga untuk tidur lepas masak tu, tapi mata tak mengantuk.



Jadi, anda yang sering mengantuk kat ofis tu, boleh la cuba B-Complex Shaklee ni. Especially mereka yang bekerja menggunakan tenaga yang banyak. Memang patut ambil vitamin B-Complex ni.

Harga? Murah je. Boleh tengok kat sini.

TAPI kalau nak yang MURAH lagi, call je saya. Insya-Allah saya akan bantu dan guide anda.


FB: Suraya Abdul Rasat (boleh add me as ur fren)
H/P: 019-7113601
SID: 1067703
COD area: Batu Pahat / Bandar Segamat

No comments:

Post a Comment