Tuesday, February 18, 2014

Omega Guard untuk pelajar

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Saya terbaca newspaper beberapa hari lepas tentang penggunaan dadah di kalangan student university. Ish, sedih betul bila baca ramai yang terlibat tu adalah anak-anak muda berbangsa MELAYU.

Majoriti mengambil dadah sebab study last minit, tak boleh nak focus masa study, banyak assignment sampai kena stay hingga pagi untuk siapkan, dan macam-macam lagi la.

Yup, sebagai ex-student U, memang saya akui semua tu. Assignment memang banyak. Mana nak study untuk test, nak siapkan assignment group & individu lagi. Semua tu memang rencah dan asam garam hidup sebagai pelajar. So, iman, emosi dan mental kena kuat.

Jadi, bagi membantu focus dalam pembelajaran, saya sangat mencadangkan agar student-student semua mengambil Omega Guard Shaklee sebagai vitamin tambahan harian.

Omega Guard Shaklee kaya dengan Omega 3 yang mengandungi DHA dan EPA yang sangat baik untuk merangsang perkembangan minda dan menstabilkan emosi semasa belajar.


Bagi pelajar yang mengalami masalah obesiti, Omega Guard Shaklee turut membantu melancarkan peredaran saraf bagi merangsang otot-otot untuk membakar lemak dengan sempurna. Ha, satu vitamin untuk 2 fungsi. Fokus dalam pelajaran dan sekaligus dapat menguruskan badan..!!!

Jom kita tengok testimoni pengguna-pengguna Omega Guard Shaklee

Omega guard - masalah perut buncit

Omega guard - fokus belajar

Omega guard - fokus belajar

Berminat untuk mencuba? Boleh hubungi saya di Facebook, FB page atau SMS/whatsapp seperti di bawah:


FB: Suraya Abdul Rasat (boleh add me as urfren)
H/P: 019-7113601
SID: 1067703
COD area: Batu Pahat / Bandar Segamat


No comments:

Post a Comment