Saturday, February 08, 2014

Siapa suka lelaki hisap rokok sila jangan baca entry ini

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..


Siapa suka lelaki hisap rokok sila jangan baca entry ini.

Siapa yang tak suka tetapi suami/pakwe/ayah kaki hisap rokok dan anda ingin merubah kehidupan lelaki-lelaki yang anda kasihi, sila teruskan bacaan kerana hari ini saya nak berkongsi satu supplement atau vitamin tambahan yang dapat mengurangkan keinginan merokok di kalangan lelaki (atau mungkin juga wanita).

Umum mengetahui yang merokok ni boleh memberi kesan yang sangat buruk kepada jantung kita. Even kat kotak rokok itu sendiri dah ada gambar jantung yang rosak dan kesan-kesan buruk yang lain akibat daripada aktiviti merokok ni. Tapi, itu semua tak memberi kesan langsung. Bak kata orang, kalau dah nama kaki rokok tu memang kaki rokok jugakla. Kempen banyak mana pun memang tak makan saman.


Yang geramnya, kita yang tak hisap rokok pun boleh terjejas kesihatan akibat asap rokok yang dihembus tu.


Jadi, selesaikan masalah anda dengan VIVIX!!

Vivix mengandungi anti-oksidan yang tinggi. Kajian telah membuktikan sumber anti-oksidan sangat berkesan untuk memperbaiki kerosakan sel-sel dalam badan dan berupaya melawan radikal bebas akibat nikotin.

Kandungan anti-oksidan dalam Vivix adalah 10 kali lebih tinggi dari resveratrol.

“Resveratrol is a member of a group of plant compounds called polyphenols. These compounds are thought to have antioxidant properties, protecting the body against the kind of damage linked to increased risk for conditions such as cancer and heart disease. Resveratrol can be found in the skin of red grapes, but other sources include peanuts and berries.”


Tak percaya? Jom kita tengok testimoni perokok-perokok tegar setelah mengamalkan Vivix.









Perlu diingatkan bahawa kesan terhadap setiap orang mungkin berbeza bergantung kepada keadaan fisiologi dan sejarah kesihatan seseorang. Ada yang mengambil masa seminggu kemudian boleh terus berhenti secara mendadak, ada pula yang tidak dapat berhenti mendadak tetapi dapat mengurangkan bilangan rokok sehari.

Hubungi saya jika anda telah bersedia untuk mengubah hidup dan dunia anda ke arah yang lebih baik dan sihat! SAY NO TO ROKOK..!!




FB: Suraya Abdul Rasat (boleh add me as ur fren)
FB page: Suerieza BabyKids
H/P: 019-7113601
SID: 1067703
COD area: Batu Pahat / Bandar Segamat

No comments:

Post a Comment