Tuesday, February 25, 2014

Makan ubat dengan air manis…???

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Pernah dengar tak orang makan ubat dengan air manis? Haha, saya first time dengar. And the best part is yang buat tu adalah ayah saya sendiri. Hahaha.. rasa macam nak gelak guling-guling je.

Ayah saya cakap ubat hospital tu pahit, jadi dia tak boleh nak telan dengan air suam. Sebab tu dia minumkan dengan air manis as pemangkin semangat untuk makan ubat. Hahaha, ape-ape jela ayahku sorang ni.

Since dia nak makan ubat dengan air manis, saya pun belikan la Performance Drinks(PD). Daripada dia minum air manis yang bergula tu, lebih baik dia minum sport drink Shaklee ni. Di samping menjaga kesihatan, ia juga boleh membantu meningkatkan tenaga.

PD ni semua orang boleh minum. Macam air 100 Plus tu. Bezanya PD tidak bergas dan sangat bagus untuk kesihatan. Memang tak rugi la beli.

Kalau terasa nak demam, tak payah susah-susah nak cari panadol atau 100 Plus, bancuh aje PD dan kemudian rehat. Insya-Allah demam cepat kebah.

Ok, setakat ini je coretan saya untuk hari ni. Jom minum PD..!!!

FB: Suraya Abdul Rasat (boleh add me as ur fren)
H/P: 019-7113601
SID: 1067703
COD area: Batu Pahat / Bandar Segamat

No comments:

Post a Comment