Wednesday, June 04, 2014

Testimoni saya dituduh DIEDIT…!!!??

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera..


Apa? Ada orang kata testimony saya NI diedit guna photoshop?

Oh, sedih betul bila dituduh begitu. Tapi takpe, sebab saya tau yang saya tak edit gambar tu. Jadi, tak perlu nak rasa kecewa ke sedih ke ape ke. It’s normal la kan. Tak semua orang akan percaya dengan apa yang kita cakap. Tapi memang honestly saya tak edit gambar tu, hanya edit untuk cantumkan gambar SEBELUM dan SELEPAS tu jadi satu gambar.


Actually kalau nak tau keberkesanannya, kita sendiri kena cuba produk tu. Macam saya, saya tengok sendiri kesannya melalui kakak saya yang telah mencuba ESP Shaklee. So, saya pun memberanikan diri untuk cuba sebab memang rimas jugak dengan jerawat yang berketul-ketul kat muka masa tu. Bila dah cuba sendiri barulah saya nampak hasilnya. Alhamdulillah.. Mak saya pun mengakui yang jerawat saya dah kurang. Kalau tak, sebelum ni dialah yang paling bising pot pet pot pet bila saya asyik picit-picit jerawat. Haha.. TQ mak kerana ambil berat tentang diriku ini J.

 Sejak tu saya terus melekat dan percaya dengan produk-produk Shaklee.

Kalau you all semua nak tau, testimony-testimoni yang saya masukkan dalam entry blog ni semuanya adalah original, datangnya dari customer-customer saya sendiri. Tiada yang diedit dan tiada yang ditokok tambah.

Contohnya seperti testimony untuk set sendi dan tulang, set rambut gugur, set turunkan berat badan, dan juga set tambah berat badan. Boleh baca lebih banyak testimoni kat SINI. Ini semua pengakuan original dari customer-customer saya. 

Jadi kesimpulannya di sini, berani kerana benar, takut kerana salah. Saya berani menjual produk Shaklee kerana saya juga adalah pengguna yang telah merasa kesan positifnya. Jika you all semua nak percaya dan ingin mencuba, SMS/whatsapp saya laju-laju dan bersama-samalah kita menggebu-gebaskan kulit untuk raya tak lama lagi.

Bagi yang tak nak percaya, tak mengapa. Kerana saya tidak rugi walau sesen pun. Peace yo..!!

Tel: 019-7113601 (whatsapp/SMS)
SID no.: 1067703

COD area: Batu Pahat / Bandar Segamat

No comments:

Post a Comment