Friday, April 11, 2014

Membentuk tubuh badan yang langsing

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera…

Ha, inila dia produk kurus untuk mereka yang nak kurus secara sihat, selamat dan santai… Cinch Shake Mix dari Shaklee.


Kenapa saya katakan ianya sihat, selamat dan santai? Sihat dan selamat kerana ia dihasilkan daripada sumber-sumber semulajadi dan mengandungi protein untuk membentuk otot-otot yang sihat. Tidak mengandungi sebarang bahan kimia. Santai pulak sebab korang tak perlu nak berpantang. Makan apa saja yang korang nak makan tapi dalam kuantiti yang terkawal.

Lagi pulak Cinch Shake Mix ni ada 3 perisa yang berbeza iaitu Café Latte, Chocolate dan Vanilla. Ha, pilih je nak perisa apa. Bulan ni ambil Chocolate, bulan depan rasa yang lain pulak. Kan best macam tu. Tak de la rasa boring minum perisa yang sama je kan….

Seperti yang dah diterangkan dalam entry INI, 3 langkah penting dalam menurunkan berat badan adalah BUANG, BAKAR dan BINA.

Cinch Shake Mix bertindak sebagai agen pembinaan yang membantu membina otot dalam badan supaya proses pembakaran lemak dapat dijalankan secara sihat dan semulajadi.


FAKTA TENTANG CINCH SHAKE MIX

ö Diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam erti kata lain, leucine dalam Cinch™ Shake Mix bukan saja membantu anda menghilangkan lemak tetapi juga memelihara otot anda.

ö Satu hidangan Cinch Shake Mix mengandungi 24 gram protein yang membolehkan anda berasa puas dan kenyang. Protein adalah sangat penting kerana ia digunakan untuk membina otot bagi meningkatkan metabolisma badan dan membantu membakar kalori.  Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan rasa lapar. Ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan.

ö Mengandungi kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap hidangan.

ö Nilai glisemia yang rendah bagi mengekalkan paras gula dalam darah di samping membekalkan tenaga

ö Membekalkan lebih 35% nilai harian bagi 21 vitamin dan mineral yang penting untuk tubuh badan

ö Tiada perisa, pewarna atau pemanis tiruan

ö Bukan soya GMO


Jadi, bagi mereka yang ingin

R kurangkan inci pinggang
R bina otot
R bakar lemak
R kurangkan nafsu makan tanpa perlu berlapar
R kekal bertenaga
R membentuk tubuh badan


MINUMLAH CINCH SHAKE MIX HARI INI…!!!!!



 Harga untuk satu canister Cinch Shake Mix adalah RM173.00 (15 hidangan).

Kalau nak lagi murah, kenalah jadi ahli. Dah jadi ahli barulah dapat harga ahli yang jauh lebih murah dari harga runcit. Nak tau harga ahli dan macam mana nak jadi ahli? Hubungi saya sekarang…!!!


H/P: 019-7113601
SID no.: 1067703

COD area: Bandar Segamat / Batu Pahat

No comments:

Post a Comment