Thursday, May 08, 2014

Testimoni - Set Tambah Berat

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Alhamdulillah. Dapat berita gembira hari ini. Seorang customer saya telah berjaya menambah berat badannya dengan set cadangan untuk menambah berat badan dari Shaklee. Walaupun hanya mengambil set bajet dan bukan full set, tapi dengan pengambilan yang konsisten dan cara yang betul, beliau berjaya tambah 4kg dalam masa 2 bulan. 

Full set terdiri daripada Mealshake/ESP, B-Complex dan Vita-lea. Set bajet pula hanya Mealshake dan B-Complex.


Customer saya ni, saya panggil adik je la ye. Adik ni masih student, jenis yang susah nak makan nasi. He is a picky eater. Nasi tak mau makan, tapi nak jenis makanan western je macam sosej, burger, nugget, dan makanan-makanan yang seangkatan dengannya la. Then metabolism sangat tinggi. Makan banyak mana pun badan tetap cekeding and berat tak naik-naik. Malah sejak study kat U, berat makin turun pulak.

That is why saya mencadangkan adik ni supaya try set tambah berat badan yang bajet punya since dia pun masih study and duit poket pun pakai PTPTN lagi. Bulan pertama consume, tak ada perubahan. Masuk bulan kedua tiba-tiba saya dapat message dari adik ni di FB beritahu yang beratnya dah naik 4kg…!!!

Alhamdulillah. Gembira tak terkata sebab dapat bantu orang dengan Shaklee. Tak sia-sia saya join jadi ahli. Sebelum ni berjaya bantu seorang kakak yang bermasalah dengan tulang. Kali ni berjaya lagi bantu seorang adik pula menambah berat badannya. Alhamdulillah, Alhamdulillah… Syukur…




Jika ada sesiapa yang ingin menambah berat badan dengan Shaklee boleh hubungi saya. Insya-Allah saya akan guide anda cara pemakanan yang betul.


H/P: 019-7113601
SID no.: 1067703

COD area: Bandar Segamat / Batu Pahat

No comments:

Post a Comment